Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Fredags kväll.<3

Av Ida & Emma - 6 augusti 2010 20:37

Jepp nu e de fredagskväll igen (L)

Hahah åt nyss pizza.

Vilket jag inte tål pga idiot laktos grejen!

Den kan gå och dö :((

Men ja så nu mår jag än illa efter 1 timma och trekvart.

Mysko..... aja jag får stå ut finns inget jag kan göra åt de så xD

Men pizza var gott ändå, jag åt lliiite  för mkt med, hehe.

Glupska Emma (a)

Men ja men de var en jäkla geting som surrade runt bordet, jag e livrädd för getingar :( Så jag sprang varje gång från bordet den kom. Och de var inte lite ofta den kom. Motion vid matbordet med, haha då e de inte konstigt att jag fick laktosgrejen snabbare än vanligt :s Jag rörde ju på mig så den kom snabbare ner i magen xD


Aja sen ska jag äta chips och godis, när jag inte mår illa längre.

Men ja just nu sitter jag vid gSm, svarar på mejls och kollar trådar så ^^

Vad brukar du äta som fredagsmys? :D

Pussen Emma.<3

 
 
Clara

Clara

6 augusti 2010 21:04

haha vad kan dö härnäst enligt dig ? XD
Förra gången var det gu & sn & nu laktos saken XD
hehe.
Men tycker jag är duktig som kommenterar hela tiden (Y)
Alltså getingar är lääääääskiiiiga D:
Men jag brukar äta godis :D
och ibland chips :P

http://www.clarayouknow.blogg.se

 
Ingen bild

Emma :)

7 augusti 2010 16:41

Hmm inget just nu faktiskt :D
Fast går minigolfen dåligt kan den faktiskt få dö :((
Hehe men JAAA :D
Tkr jag med, en flitig i alla fall xD Sen har vi Jennifer med som kommenterar egrann xD
Ja precis hatar getingar, humlor och bin ):
Aww gött :P

 
Ingen bild

jennifer

8 augusti 2010 13:17

Jag brukar äta typ godis och popcorn, ibland chips :D
Jag är duktig på att kommentera faktiskt! ):

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards