Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Chacha bloggen (L)

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 13:09

Hehe nä xD

De var någon unge som ville att jag skulle skriva de någon gång :(

Tror de var Anna, ehmm kanske eller inte :D

Vet inte, bra minne man har xD

Vet ni vad jag gör? :D

Hahah jag e inne på gSm såklart (L)

Men alltså jag ska designa, ska se om jag hittar några bra videos på youtube.

Måste lära mig att deisgna på internet med, de vill jag ^^

Gjorde en igår, den blev inge bra men men xD

Jag suuuuger på att göra hår kan jag ju bara säga ):

Hehe :D

Alltså jag åt nyss makrill, pappa och våran granne hade vart ute och fiskat.

Bara det att mamma stekte den med skinnet på ew ew ew ew, jag e inte van vid de :(

De gör ALDRIG pappa lixom, aja xD

Så jag tappade lite matlusten, fick mamma till att ta bort skinnet och sådant på min bit. Jag åt inte upp den ändå hahha xD

Så fick min pissekatt fisk med. Hon som aldrig ätit fisk. Hon hatade de förr ^^ Nu äter hon allt hon inte tkt om bara för att hon tappat smaksinnet. Aja hon dör snart ändå. Fan vad elak jag låter nu :(( Men ja de e lite kul att hon äter de hon inte tkr om, ehmm jag e konstig JA :D

Aja nu ska jag designa, puss, Emma :)<3

 
 
Ingen bild

jennifer

10 augusti 2010 14:57

Hahahaha de va jag som sa att du skulle skriva de, fast du skulle skriva ;*;* efter xD

 
Ingen bild

Emma :)

10 augusti 2010 17:18

HAHAHAHAHA just de de var du som skrev de xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards