Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Aww min syster e för dum xD

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 14:59

Min syster Linnea på 2 år e för dum och söt xD

Jag gick nyss ner för att fika :)

Då hade hon sagt till mamma ''äta fika'' mamma fattade inte helt xD

Så hon bara ''är du hungrig?'' Linnea bara ''JA'' xD

Så sprang hon in xD

Aww sen vid matbordet så sitter hon hela tiden och bara ''Emma koko'' :((


Hon e för elak faktiskt, de e bara mig hela tiden som hon säger så till ju! ):

Men aja, så frågade jag ''Linnea vem e koko?'' hahha då säger hon alltid snabbt jag xD

De e för sött egentligen hahaha xD


Just de nyss sa hon till mamma att den är inte god.

Jag höll på och dö av skratt då xD

Söta syskon man har ibland xD

Mamma jagade katten btw när jag kom ner, vilket liv de var hahhhaha xD

Störd familj nr ett, nejmen men har aldrig tråkigt typ ;D

Kram, Emma.<3

Hur e din familj då? :D

 
 
Claraaaaaaa ;d

Claraaaaaaa ;d

13 augusti 2010 15:10

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA XD
Duktiog syrra du har Emma (a)
Jag började typ skratta åt det där xd
Håller med din syrra om att du är koko (Y) :D
Men min familj r typ tråkig :(
Ehe alltså mamma kan skrika som tusan & hon blir alltid galen & skriker på mig ):
Men då skriker jag tillbaka :D

http://www.clarayouknow.blogg.se

 
Ingen bild

Emma :)

13 augusti 2010 15:53

Nej hon e elak faktiskt :((
MEEEEEN ):
:o passa dig bara Clara! :o
HAHAHAH aww xD

 
ida

ida

14 augusti 2010 10:35

Linnea hade ju rätt. :D

http://www.lovingyou.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards