Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Ew ew äcklig mat :s

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 15:39

Jag satt nyss och kollade igenom bilder från min skolbal :)

Alltså då såg jag maträtterna, alla förutom förrätten xD

Men i alla fall jag e ganska kräsen när de kommer till mat xD

Vi fick någon kycklingröra på kavring(bröd) och jag äter inte kyckling lixom xD

Så jag plockade bort hela röran och åt brödet xD

Så kom servitören till mig och bara var maten god?

Jag bara jadå, jag höll jag på att börja asg xD

Hon sa samma sak till alla som inte ätit upp xD


Sedan var de dags för huvudrätten ryggbiff med klyftpotatis, rotfrukter och bearnaisesås xD(stavning?) ja jag åt allt utom ryggbiffen och palsternackan xD

De lämnade jag kvar.

Maten på bilden:

      Men jag gick typ på dass  innan servitören hann komma och ta min tallrik, hahha sedan la jag servetten över det med så ja xD

Sedan var de efterrätt xD

Vit och mörkchokladmousse med hallonsås typ :s

Den var god tills jag fick gelantinblad i munnen :(

Höll på att spy ju, alltså  ew de var som att få en plastbit i munnen :s

Jag tappade matlusten då xD

Men visst ser den god ut? :D

  


Aja puss, e ni matkräsna eller äter ni typ allt? xD

//Emma :))<3

 
 
Clara

Clara

13 augusti 2010 15:53

HAHAHAHA.
Du typ skrev det på sms till mig x)
Fast då sa du att du stoppade nåt i servetten ? xd
Men jag är typ matkräsen jag med xd
hehe.

http://www.clarayouknow.blogg.se

 
Ingen bild

Emma :)

13 augusti 2010 15:54

Haha ew ja gelantinbladen stoppade jag i servetten xD vart annars skulle jag lägga de? :(
Aww xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards