Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Alltså HAHAHAHAH xD

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 20:01

Tror jag dog nyss xD

Alltså en av min systers kompis var här och knackade på nyss xD

Så öppnade jag dörren och han bara hej kan vi leka.

Jag höll på och börja garva ihjäl mig, så blev jag helt tyst och bara:

-Lina e inte hemma.

Så tittade han förbi mig för att kolla så hon inte var de xD

Sedan frågade han vart hon var, när hon kom hem, om dom kunde leka då, sedan frågade han sin syster när de skull hem hon bara kl 21:00. Hahah och sedan så frågade han igen om min syster och han kunde leka, och sedan babblade han på om att det snart var natt. Sedan kom han på att de inte kunde leka imorron får då skulle dom plocka saker sa han xD Alltså jag höll på att bli fast i den dörren med honom ):

Tror de var han som var på förskolan jag praoade på i 9:an :)

Men alltså jag dör lite nu hahahha xD

Såååå söt fast ändå jobbig xD

Vad tkr ni om småbarn då? :D

Kram, Emma.<3

 
 
ida

ida

17 augusti 2010 08:42

Tänk om du hade stått där än. :oo
nejmne xD
ASG. rätt åt dig :D

http://www.lovingyou.devote.se

 
Ingen bild

Emma :)

17 augusti 2010 12:55

Hahahaha nä xD
Jag stängde bara dörren och Lina kommer nog hem sedan du får typ prata med henne då, så stängde jag :D Sluta! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards