Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Vadå mysko mejls? xD

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 18:01

Kolla här xD


*** skrev:nej men allså jag skicka det till 10 personer men det var först en av mina kommpisar so, skickade det så det så jag är bra men inte för bra för om man gör så kan man råka illa ut som jag gjorde jag hatar kedjebrev och hur kunde jag gå på det dumma gammla tricket det gör mig så att jag vill spruta eld på grund av att jag har ätit typ flera ton chili så nej SKICKA ALLDRIG KEDJEBREV!

 

Jag skrev:Va? xD

 

*** skrev: ja det är faktis så emman jag behöver inte tjata men om att du emma ****** måste släcka din natt lampa det kan ta eld av allting det vet du jag tycker att om man har skrickat över två kedre brev så för det r'cka hej då

 

Jag skrev: Vet du inte vad jag heter nu eftersom du kallar mig eman? xD
Nattlampa? xD
Alltså hahhaha va? xD

 

Lol på min kusin xD Hahahaha alltså man fattar ju precis ingenting :(

//Emma :D

 

 
 
Ingen bild

jennifer

22 augusti 2010 20:51

HAHAHAH

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards