Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Andra skoldan :)

Av Ida & Emma - 24 augusti 2010 15:58

Jao andra skoldagen avklarad idag då ^^

Började 08:30, steg upp kl 05:30 bussen gick 06:25.

Sedan var de att åka buss i 1 och en halvtimma :(

Hahha men alltså jag tror jag fått i min för mkt laktos för lixom hela magen spänner sig som om jag får kramper i den ):

Sedan blir jag ganska fort hungrig med, vart så hela dagen.

Snacka om att jag hade lust att åka hem, men de gick över lite sedan återkom det och höll på så hela dagen. Aja nog om det! xD

De e storm här och ösregnar, myyyysigt ):

De var uppehåll när jag skulle gå till skolan i alla fall xD

Mötte en av mina klasskompisar utanför salen, så vi gick in tillsammans, sedan kom en till xD Vi tre var själva tills klockan var tillräckligt mkt för att börja då resten dök upp. 


Då hade vi typ information, gick igenom schemat lektionerna m.m

Sedan hade vi någon namnlek, jag dog typ när jag skulle komma ihåg namnen ):

Så kom jag inte ihåg lärarens, jag bara nu tog de stopp xD HAHAHAAHAH hon fick säga sitt namn igen xD Jepp och sedan kom 2:or och 3:or in så då körde vi namnlek igen xD Sedan åt vi typ glass och körde någon ritlek "/ och någon mattlek haha xD

Låter typ som om jag går på lågstadiet hhhah xD, aja nej de gör jag inte xD

Ja sedan var de lunch, 2:orna åt med oss så vi satte oss på två bord allihopa, trodde jag skulle få äta själv :s Aja sedan var de rundvandring på skolan och sedan fick vi sluta ^^

Kram, Emma :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards