Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Så sjukt ont har jag! :(

Av Ida & Emma - 25 augusti 2010 17:29

Jaa alltså jag har bara lust att skrika, gråta och ja bara sura just nu ):

Har så förbannat ont i foten, kan knappt stödja på den.

Hmm....

I alla fall vi hade typ utedag i skolan idag, för att lära känna varandra bättre :)

De var väl kul, förutom att vi skulle gå genom stan kringelikrokigt för att se så mkt som möjligt, visst jätte kul det. Hmm jag trampade typ snett på något sätt, kände inte så mkt till en början. Men sedan när vi gått en stund gjorde de ont som *pip!*

Och ja så hade vi brännboll jag var inte med för att min fot skulle kunna vila upp sig lite. Ja men vi var tvungna att GÅ till busshållsplatsen sedan som var nästan lika lång väg till som från skolan och platsen.

Snacka om att jag ville dö, aja jag lyckades hålla mig från att skrika och gråta när foten började göra så fruktansvärt ont.

Men ja typiskt mig när jag har ont så fortsätter jag ändå, så jag gick hela vägen, sedan upptäckte vi att vi precis missat bussen med några minuter.

Happ så fick sitta och vänta på nästa buss som kom då om en timma.

Jippie lixom, aja jag fick med mig min bästavän på bussen då :)

Imorron ska jag tvingas åka hem själv!

Hoppas någon lärare e sjuk så jag kan åka hem med henne!

Aja hur har eran dag varit? :)

Min har varit bra förutom några saker, bland annat min fot, att jag brände mig, att getingar typ var överallt och ja en till sak vilket jag inte behöver ta upp här.

Puss, Emma.<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards