Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Hemma ifrån skolan.<3

Av Ida & Emma - 26 augusti 2010 19:12

Lol kom hem typ kl kvart i 6.

Pappa åkte från jobbet precis före bussen, så smsade honom så han stannade vid busshållplatsen och kunde körde mig hem :) Har fortfarande så sjukt ont i foten!

Dessutom har jag typ sträckt benet med jippie.

Aja hade svenska, matte, datorkunskap och livskunskap :)

Typ tråkiga lektioner ):

Aja på måndag börjat kul lektioner ^^

Så gick vi till en annan skola på lunchrasten med, där de e dans och sång inriktning typ ^^ Aja imorron har jag TVÅ lektioner! Gött skönt :)

Fast ändå inte hahhha, har lektioner till 10:35 sedan slutar jag. Då har jag vart i skolan i 2 timmar, sedan åker jag buss i 3 timmar fram och tillbaka till skolan.

Men bara åååh orka gå till skolan då! ):

Aja måste, annars blir de frånvaro och då kan typ studiebidraget dras in om man kommer försent och skolkar för mkt xD

Typ lärt känna 4 eller 5 personer i klassen, fick deras mobil nummer med xD

Så nu kan jag ju alltid smsa någon av dom om jag blir sjuk, så vet klassen de ^^

Hehehe, ni borde vara stolt över mig :o

Jag har skaffat en ganska nära vän och 4 eller 3 st som jag kan hänga med oxå ^^

Jag som e SÅÅÅÅ OTROLIGT BLYG! :(

Aja de går faktiskt bra, känner mig oerhört social just nu hahahha xD

Hur gick de i skolan för er då? :)

Kram, Emma.<3

 
 
Claraaaaaaa ;d

Claraaaaaaa ;d

26 augusti 2010 19:42

Det gick typ okej eller ngt för mig i skolan xd
alltså vi har värsta typ inte roliga grupparbeten i so:n & no:n ;S
Så är jag med två olika killar på BÅDA arbeterna.
ush jag är typ alltid med ngn av dom D:
hehe jag gör ingenting på no:n typ, jag sitter där som en idiot & fattar inte mycket ):
Men på so:n måste jag göra typ ALLT själv.
Alltså jag har skrivit många saker om miljöpartiet (som min grupp jobbar med) & han har skrivit en idag lixom.
Ush på det D:
Annars har det väl vart okej ? XD
& juste ja, jag var efter i matte också D:
men är nog inte det nu ?

http://www.clarayouknow.blogg.se

 
Ingen bild

Emma :)

26 augusti 2010 20:45

Hur mkt kan man egentligen skriva på en kommentar Clara hahhha? xD
Men hahha aww :(
HAHAHAHAHA älskar typ no, förutom biologi (L)
Högsta betyg i alla tre ämnen ändå, yey sktyr skryt skryt typ xD
Hahahahh låter bra Clara xD

 
Ingen bild

jennifer

26 augusti 2010 20:52

Duktig Emma! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards