Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Naww fajtas med mamma xD

Av Ida & Emma - 28 augusti 2010 18:52

Hahaha ja såå kul xD

Lol de var en sådan flygande spindel en s.k jallelångben xD

Så den kom till mig, och jag HATAR dom :(

Så jag skrek och sprang xD

Hon blev skit sur på mig xD, så sa jag till Linnea min lillasyster.

Det e en spindel Linnea, då skällde hon på mig igen.

Jag bara jag pratade fan inte med dig utan med Linnea!

Ha sur hon blev då, så då gick hon och satte Linnea i badet xD

Sedan så fortsatte hon xD

Jag skällde tillbaka, hon blev ännu surare xD

Så ringde hon och skällde ut pappa för att han skulle vara hemma och grilla och inte ute och fiska xD Alltså hahah xD

Så kom min bror hem och bara är mamma sur?

Jag bara ja som tusan xD

Hahaha nu kom hon med Emma du kan väl sluta knappra på datorn någongång! Eller sätt dig uppe! Jag bara jaja så där surt xD

Aww, älskar att reta upp henne med.<3

Kram, Emma :D

Vad tkr du om föräldrar som skäller? xD

 
 
ida

ida

29 augusti 2010 18:16

HAHAHHAHAHAHHAHA, sött :D

HAHAHHA, ja jag hatar när de skäller för ingenting ): XD

http://www.lovingyou.devote.se

Ida & Emma

30 augusti 2010 18:37

Verkligen jätte sött :D
Älskar att reta upp folk hahahha xD
Ja usch elelr när de skäller när man har gjort något med! :@

//Emma :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards