Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 15:56

Hellu ,    

Fikade precis! :)

Och sen har ja desginat egrann på gSm ^^.

hha, ska göra de snart igen tänkte ja.

Jag har varit duktig på att blogga idag faktiskt .   

Haha , bättre än Emma.    

HHAhah , ehum ska lägga in ett youtube klipp snart :)

Som ja tycker e gulligt gjort (:

hihi.

I nästa inlägg :)

haha , puss & kram.

 

// ida.     

 

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 14:23

   HAHAH, duktig ja var.

Ja laddade bara över en.

För de seeeeeeeeeeeeegade jätte mycket. ):

ahha, men de får räcka :D

Tagit själv! :)

haha , i min stuga ;)

nu kommer den dära flugan igen.   


haha , hejdå!


// ida   

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 14:11

Nu e de någon jäkla fluga eller något här inne. ):

Irriterar mig rätt så mycket faktiskt. xD

HAHAH, ja vet.

De finns ju flugsmäll :o HAHAHHA.

att ja inte tänkte på de innan. ): HAHHA, smart som ja vet inte vad. :D

Emma kan säkert något ord ;D

Ja tycker synd om emmas lillasyster. ): Emma mobbar henne ju. xD

Och de fina var att hon inte skulle göra oväsen av sig ;D

hhaha , :D

Emma lyckas så bra!

Men ja ska snart logga ut & gå¨ut lite ;)

eller något!

Just nu läser ja lite samtidigt! ;)

boken heter -  Afrodite och olyckstrasten

Rätt bra faktiskt :)

Men har inte kommit så långt än ;)

hah , ja ska försöka fixa lite bilder som ja kan lägga ut här ;D

haha , men hejdå!!

 

// Ida.   

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 13:55

Hehe, de e lite kul att de blir rosa när jag skriver xD

Jag har typ  skit tråkigt nu )):

Men hehe, jag e faktiskt snäll, ibland xD

Igår så borstade jag tänderna, min syster skulle såkalrt med in på dasset.

Och JA de heter DASS! Klart slut  

I vilket fall så e hon jätte rädd för Tomten, hon e 2 år.

Så jag sa Tomten e under badkaret, shit vad rädd hon blev xD

Hon klamrade fast sig på mitt ben och bara MAMMA!!!

Hehe:D Sen så skulle jag borsta tänderna på henne, hon satt på skötbordet jag ville att hon skulle ligga ner xD Så jag puttade henne lite lätt i magen, ojj vad hon tippade xD

Slutade med att hon slog huvudet i någon kant, ehe......

Sen fick jag såklart göra en massa ljud för att hon skulle bli glad igen, men de blev besvärligt att borsta tänderna på henne då   

Tjarå :D//Emma.<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 12:59

Hehe nä :(

Men jag GILLAR rosa, hehe :D

Jag sov faktiskt bara till 11:00, så de så!:(

Mina små systrar kom och väckte mig ):

Men alltså jag e inge bra på att blogga xD

Jag suger :(

De tog typ en 20 min för mig att hitta där man loggar in  

Såååå pinsamt, nejmen xD

Hahaha och när jag väl hittat de så skrev jag fel kontrollkod ett par ggr xD

Fattade inte hur jag lyckades :(


Jag har faktiskt städat idag, känner mig mkt duktig :D

Och nu tar jag mig igenom mejlen på gosupermodel ^^

Heter som sagt Emmaan där så ja.


Aja, ha de så kul idag!

Kram, puss Emma :)<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 10:02

HAHAHAHAH , nu får ni ta och kommentera (a)

Vi lovar vi e inte farliga ;D

HAHA , iallafall inte ja :D
Sen vet jag inte med Emma....

Hon kan vara lite lurig... ;D

HAHHA, nejmen (;

De får hon förklara själv.

Men nu ska ja spela sims 2 :)

pusshej! // ida   

.

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 09:56

  

Alltså jag älskar twilight filmerna! :D

hiih ,  ECLIPSE E BÄST AV ALLA ! :D
Tycker ja vad tycker ni ? :)

HAHAH , emma får blogga massa när ja ska bort sen ;D

HAHHA , hehe.

Jag har faktiskt gjort 5 inlägg nu :D *stolt*

ahha , men Emma var hungrig igår ;D

HAHAHHA.


PUSSHEJ! // ida  

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 09:52

tja , haha .

god morgon ;)

Emma sover säkert ):

HAHHAHA, men sån e hon ;D

Lite lite udda :D

HAHHAHA, men aja :)

Igår var ja ute och sprang & gick ;)

6 km ): xD

hah . Jag sprang inte 6 km! HAHH.

Jag sprang lite av 6 km (:

haha , lite de lät som 1 m :(

HAHAHHAHAHAHHAHA.

men ah.

Nu ska ja snart blogga på min egna blogg!

www.lovingyou.devote.se

men hejdå! ;)

 

puss hej!  // idaaaaaaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards