Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 13:55

Ja dumma Lavve som spammade mig! :(

Jag hade 54 mejls på inkorgen när jag loggade in igen xD

Lavve=Love_Me?@gSm

Nu spammar hon mig lite på mzn dessutom med:((

Men alltså hahah jag slapp i alla fall ett par 100 mejls som Ida=Idiino fick i sin inkorg hehe (a)

De var faktiskt kul haha xD


Aja vad gör ni då? ):

Jag ska nog designa lite ^^

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 13:26

Lol på rubriken.<3

Men alltså jag vaknade typ 11:00 idag ^^

Och de var iskallt i rummet, hade blåst som tusan inatt och hade rutan på glänt så ja ):

Brrrr :s säger jag ju bara.

Men ja xD

Jag åt frukost tror jag, hmm jo de gjorde jag xD

Pappas bröd åt jag :P

Hahaha vilket bra minne ehmm... tyst om de.<3

Jaja, sedan åt jag middag en halvtimme efter frukosten xD

Så nu e jag mätt hihihi :)

Sedan städade jag och min syster bilen och nu sitter jag här ^^

Ser att Ida redan hunnit blogga en hel del xD

Igår var de rekord på besökare, hela 19 st ^^

Hjälpa till att klå det då? ;D

Kram, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 08:10

   2 st sånna här :D

   2 st sånna här :D

   2 st sånna här :D

   1 st sånn här :D

   1 st sånn här :D Det e den största.

   1 st sånn här :D


de var alla rosetter :) sammanlagt har ja 9 st :D

haha , de kommer säkert mycket mer ):


haha , men ha de gött // iiiiiiida.

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 08:01

Kolla ditt fjortis inlägg .

Du får fått några intressanta kommentarer där.   

 

haha , godmorgon!

Jag e vaken :o

Eller kanske inte heeeeeeeeelt vaken.

När börjar ni skolan ?

Jag börjar den 20. alltså på fredag!   

mwohöhöhöhööhö.

fråga mig inte varför ja skrev så.

ja har faktiskt inte liv på morgonen!

jo ni ska få se alla mina rosetter i nästa inlägg.

läska emma lite (L).

 

 

pusshej // ida.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards