Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 14:01

Ja jag fick lite panik när jag loggade in xD

Såg att min mejlinkorg stog på 145 mejls.

Jag bara meeeen vad har hänt nu då! ):

För lixom jag brukar inte ha så många mejls :o

Aja de var en unge som bombat mig, hoppas du ser det här.

Gör inte om det, fast mejlen gick sådär fort att få bort.

Dumt hahahha :(

Stackars Ida har fortfarande kvar alla dina mejls xD

Hon borde börja svara för de blir bara fler och fler ju längre man väntar xD

Aja brukar ni få mkt mejls när ni loggar in eller har ni någon som bombar er ibland?

Kram, Emma.<3

Bilden(ursäkta för dålig kvalitet, i och med att min prinscreen inte funkar tog jag kort med min vanliga kamera.):

  


Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 09:15

Igår blev det 40 besökare :)

och de e rekord!

Hoppas ni fortsätter och följer våran lilla blogg (:

så lovar vi att uppdatera så mycket vi hinner :)

och kommentera gärna också , ni vet.

Vi bits inte ;)

haha , iallafall inte ja :D

Emma vet man aldrig med ;D


aja  ha de bra!



// ida.

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 09:00

fan, måste springa!

Min väckarklocka ringer :O

HAHAH , aw.

EHum , ja .

Ställde den på nio.

Glömde bort de.

Och ja vaknade innan!

Och pappa satt i telefon med jobbet. xD

Så nu fick ja en spring tur på morgonen ):

Och det behövde ja inte!!

Nu e ja vaken!! ):

xD

Men godmorgon ;D

hahah .....

igår var ja ute och gick i stadsparken!

och sen läste ja typ hela eftermiddagen!

ehum... ha de bra ,ska spela sims 2 nu.

 

// iiiida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards