Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 12:19

Ska se den med Petra och Sofie idag :)

Sjukt kul kommer de bli (a).


aja , ville bara säga de  :p


pussssss.

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 12:17

Nu grillar min familj!

Gott de ska bli med mat (:

E egrann hungrig nu!.

haha , suttit och dasjdahudhs på min tv innan idag :o

höll på att slå ihjäl den!.

eller min och min xD familjens  (;

men pusss.

// ida


Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 11:03

Hahahah ja de har jag typ :<

Nejmen jag vet inte vad jag ska göra, just nu sitter jag och ska spela gu på gSm xD

Underhållande, absolut hahah xD

Nä :(

Men Clara hotas med att jag ska få! :(

Och Ida gjorde detsamma nu på bloggen :<

Ni borde tycka synd om mig!

Men idag vaknade jag vid 9:00, jag kunde inte sova längre i och med att jag trodde att jag skulle spy ehe xD

Dumma skola säger jag bara, kan jag inte få gå kvar på högstadiet några år till?

Då hade jag ju sluppit börja på gymnasiet när jag måste skaffa nya vänner :(

De kommer gå åt pipsvängen för mig med de :<

Usch usch usch jag har panik inför det hahaha xD

Vad nervös jag kommer vara imorron :<, så ska jag försöka börja prata med mina nya klasskompisar lycka till med de lixom.

Jag pratar aldrig med personer jag inte känner ha, dumma  blyghet :((

Aja vad tkt ni om att börja skolan?

Om ni nu gjort de vill säga, annars vad tkr ni om att ni SKA börja skolan? :D

Kram,Emma.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards