Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 14:04

läskar emma med rosett! :D

haha , ja läskar emma :D


  

vi båda e rätt galna i rosetter xD

haha , ja har nästan 10 rosetter..... hehe.

:DDD

inte mitt fel att ja e galen. ):


// ida :D

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 13:58

   shorts och rosa linne!

   och en vit rosett i håret såklart :D

haha ,  tog bort den & visar den så ist ;D<3



// ida :)  

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 13:50

 Känner att jag ska gå ut snart ;D

För jag e lite sådär halvt vaken.

Jag ska nog fotografera lite då!

Bäst för Emma att hon e inne på msn.  :D

dumma emma. de var hon inte!!

Nu ska ja tvinga in henne dit :D

Jag kommer inte ge mig heller (a).

btw , igår var de sååå scaaaaaaaaary....

Emma och jag gjrode ett inlägg nästan samtidigt!!!!

mitt var 1 min efter!!!

HAHA , nu loggade hon in. :DD

Jag tvingar alltid in henne!

Men vad har alla gjort idag ?

jag har spelat lite sims 2 och sen gSm osv ^^.

ha de gött!

pusshej! // iida

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 12:59

Lol på rubriken kan vi ju bara säga ;D

En STOR lol stämpel på den, hehe :D

Men alltså jag har fortfarande huvudvärken kvar efter igår xD

Bättre blev de väl inte av att min inkorg e egrann bombad av massa folk :o

Hmm aja bättre att svara på direkten och få bort alla än att dra ut på det hela xD

Idag e jag nog en hel del på datorn i och med att de inte e jätte fint väder ute :)

Vi får se hur mkt i och med att jag har en huvudvärk som gör att jag känner för att bara tuppa av xD

Ska väl ta någon värktablett sedan om jag inte går och lägger mig i soffan lite igår xD


Vet ni Ida gjorde så jag snubblade i trappan igår :'(

Hon smsade till mig så skulle jag gå uppför trappan samtidigt som jag smsade, så hade jag huvudvärk med så de blev lite som att jag inte såg och missade ett trappsteg och snubblade :( Hade jag slagit mig hade de vart hennes fel ohja ;D<3

Nejmen alltså de e jätte vart här men alltså de blåser och e skit kvavt ute, därför jag har huvudvärk.

Igår var jag på kalas till mina faddrar och deras barn :)

Tråkigt hade jag men ehmm ja jag klämde mig in bland dom vuxna och fick höra alla deras historier och grejer xD

Sedan såg jag på The Freedom Writers och käkade chips och choklad :P

Kramkram Emma :)<3

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 09:56

Har sjukt tråkigt nu , och då kom jag på att datorn kan ja ju logga  in på.

Haha , ehum...... JO, ja e egrann trött nu .   

haha . ehum ska nog ta & spela siiiiiiiiiiims 2.

De e kul när man har tråkigt...

Menmen, emma kommer nog att blogga idag med , haha igår typ bombade ja lite med inlägg.....   

Men jag ska försöka blogga mer än detta inlägg idag!

Huvudvärken igår fortsatte , :o men jag sov bort den ^^

Fast nu har ja ffs ont i halsen istället. ):

dumma mig.

 

hejdå ha en bra dag!

/ ida

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 19:51

Åt innan tooooooooast, så gott (a).

Men iallafall , nu börjar ja bli sugen på ostbågar.

haha , ska nog försöka få till några :D

ahha , och titta på fiiiiiiilm.

Det e en najs lördagskväll tycker jag.

Men skulle vilja att emma loggade in. ):

ASSÅ JA FÅR KNÄPP PÅ MIN HUVUDVÄRK!! Den går inte bort trots alvedon.

Kanske e iprem bättre ?.

Jag vet inte...

Det e iallafall inte bra att ta för många sådana tabletter.

Så ja får stå ut. :s

Men nu ska ja logga ut från datan, får inte bli för mycket ;D

haha , då försvinner absolut inte huvudvärken ):

haha , ska ta & smsa emma också & se hur hon har de.

ha de gött // iiiiiiiiida

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 18:16

Har världens huvudvärk nu som ja fruktade...

Vet inte om ja pallar sims 2....

Ehum , kan ju alltid försöka.xD

haha , skulle vilja snacka med Emma just nu!

Menmen hon e borta.

haha , inte boorta utan borta hos några.

ska nog hjälpa mamma med kvällsmaten ^^.

Toooooast :DDDDDDDDD

gooott (A).


hihih , pusshej ! // iidaaaaaa.

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 18:00

Usch gillar inte direkt detta vädret.... mår sådär....

haha , snart kommer väl den där huvudvärken.

Jag fattar inte ? Härom dan hade ja värsta ont i magen men de kan inte vart mensvärk....

Skumt.

Aja , Emma har ett bra tips

att ta en kudde och sätta sin med benen mot magen och ha kudden imellan!

Men men , har inte så mycket mer att skriva ?

Förutom att vi har 9 inlägg kvar till 100 inlägg ;D

haha , ska nog ta & blogga på min egna personliga blogg snart :)

 

 

puss & kram // idaaaaaaa

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards