Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 20:33

Nu sitter jag och tittar på film!

 

HAHAHHAHAHA, nu sitter jag och asg åt gustav i SVENSSON SVENSSON.

Det e för kul xD

Han gör massa galet, ehum.

Nu svarar inte emma på msn. ):

Seeeeeeeeeeeeeeg unge<3

haha ,

vad har alla gjort idag ?.

 

jag har varit ute & gått!

Och sen har ja duschat lite osv. ;D

 

haha , dusch dörren e dum :o den hoppade ur. ))):

Ja trodde ja hade sönder den!!.

HAHAHAHHA, sen e de vår badrums dörr!!

Den e cppppeee....

DEN VILL INTE GÅ IGEN eller gå upp! ):

Jädra dörr!!

Den har typ svullnat upp!! :o

AHAHAH, ja sparkar på den :D

haha , ehum ha de bra pusshejj ...

// ida ,

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 20:15

   facelook ;D min mun ville inte vara med ;D

   roooooosett :D konstigt ? :o

   outfit ;D


hha , e ny duschad :)

därför e de nya kläder sen innan xD


// iiida.

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 16:10

Älskar denna låten med nu hehe :)

Alltså jag ska försöka hitta bra låtar och lägga upp här ^^

Lyssna nu :)<3

Pusspuss, Emma :DD


Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 16:07

Ja kom igen nu :)

Mer kan ni allt kommentera ^^

Tipsa gärna vänner om bloggen med :)

Jag tkr om att svara på kommentarer så att ni får allt kommentera mer så att jag har något kul att göra! :)

Men alltså ja kommentera! :D

Ska försöka göra bloggen roligare med bilder och skit så ja xD


Puss, Emma :)

Funderar på att sminka mig som en fjoris sedan och ta kort och lägga upp här xD

Kommer se helt störd ut, men tkr ni de? :D

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 15:26

Ja Ida gick nyss :(

Så ja hon lämnade mig nu :((

Nu har jag såååå tråkigt :(

Hon skulle typ ut xD

Jag vill med vara ute men de blåser som pip! :(

Ska kanske tvinga ut min lillasyster så att jag kommer ut xD

Men alltså hmm nu hade vi nyss gSm chatt xD

Aww jag höll på att dö de spamma med en sak )):


Aja min syster sover än så länge så får vääänta ):

Ja de e min busunge på bilden :D<3

Kram, Emma.<3

A

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 14:30

Hehe Ida sitter och laddar upp bilder på hennes rosetter :(

Tkr jag e liiiite elakt faktiskt :<

Jag ÄLSKAR rosetter hehe (a)

Jag har rosetter typ överallt ibland känns de som :))

I vilket fall jag har en stor rosett som vart mammas :)

Den e fiin :)<3

Här e bild på den:

   Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 14:19

Hundra inlägg nu då va (A) :D


   bebiis och ja :D


// ida

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 14:14

    vi gilla (a).

haha , ja ääälskar min bebiiiiiiiiiis :D



// ida.

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards