Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 08:20

  

lite mys dräkt idag.

svarta leggins -

linne under -

långärmad stickad tröja typ.

sjukt go e den iallafall.

inget jag har på mig i skolan men hemma som mys e det helt okej!

Nu ska ja fixa något att dricka, pusshej!

 

 

// ida

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 08:08

tjohej!

jag e uppe tidigt.

hee.... jo de e så här jag trivs inte att sova när ingen e hemma så därför väcker mamma mig innan hon åker till jobbet.

så e de. (:

jag gör inte så mycket nu, gSm och facebook.

Sen ska jag spela sims tror ja.

Emma sover antagligen , eller ska jag försöka smsa och hoppas att hon inte har ljudlöst eller stängt av ? :D

det skulle vara kul, fast näe de e för tidigt att vara dum idag....

HAHHAH

ha de gött...

 

// ida.

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 21:46

40 besökare igår!!

Nu är det 22 ! ;D

KOM IGEN SLÅ REKOOOOOOOORD :D


olala , de skjuts fyverkeri nu utan för mig xD.



MEN NU SKA VI SLÅ REKORD:D<3



// ida

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 21:26

Nyduschad :>

ehum , har tränat lite (:

På tränings cykel!

Och sen situps och armhävningar och sitta i 90  grader lite. :p

Ska försöka kommer i form till fotbollen igen xD

ehum ... ska snart gå & lägga mig e super trött :(

bloggar mer imorgon!

Imon måste ja köpa

  • hänglås
  • skolväska
  • matrial till skolan

de e egrann ja ska köpa (:

sen kommer ja säkert på fler saker sen!



ha de bra // iiida.


  


egooopiiiiiiiiiiix.

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 20:56

Vill bara säga att inskolningen gick bra.

Och min Mentor verkar bra ^^.


men ska äta bloggar mer sen :)



// ida

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 17:34

Det började nyss ösregna ute :((

Nu får jag ju ännu tråkigare ):

Jag som hade tänkt gå ut och studsa på min studsmatta :((

Nu går de inte för den e BLÖT! :(

Kolla så blöt den e! :((

Lol jag tog kort genom fönstret, därför de e vattendroppar hahhaha xD

  

Hmm men jag funderar på att gå ut sedan och studsa med regnställ och plastpåsar på fötterna xD Om de inte e för kallt vill säga xD

Vad ska du göra sedan då? :D

Kram, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 15:13

Haha aww jag ska vara snäll xD

Lycka till Ida på den där inskolningsgrejen inför 7:an :)<3

Hahahah jag börjar snart skolan )):

På måndag usch alltså egentligen, känner typ inte en kotte där ):

Men jag ska ta mod till mig och samtala smått med alla i min nya klass så jag skaffar mig vänner ^^

De ska bli kul ändå, bara det att jag e så fruktansvärt blyg irl :(

Lixom jag vågar inte prata med folk jag inte känner :<

Aja de ska förhoppningsvis lösa sig på något sätt, bara jag hittar salen jag ska vara i så e de en bra start för mig hahhah xD

När börjar ni skolan och i vilken årskurs? :)

Jag börjar den 23 Augusti och ska börja gymnasiet, skrämmande egentligen :s

En helt ny kommun, skola, och personer för mig :s

Aja nu har Ida åkt tror jag ^^

De åskar hos henne med, hon flög upp när de kom en åskknall skrev hon på sms.

Hahah de e mysigt när de åskar tkr jag, speciellt på natten.<3

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 17 augusti 2010 14:55

paniiiik.

okej , nu ska ja logga ut & fixa mig!


ha  de bra



tjingeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.


// ida

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards