Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida & Emma - 21 augusti 2010 13:20

Jepp var nere på ''stan'' om man nu kan kalla det de xD

Men jag säger neröver ^^ I alla fall, jag åkte ner med mamma och mina systrar för att köpa present till min bästavän irl, min syster skulle köpa en till sin vän och sedan skulle vi hitta något mer till pappa som fyller imorron :)

Haha han e snart gubbe, pensionen närmar sig med jätte kliv.

Hade jag sagt de hade de inte blivit kul hahahah, men han blir 45 år imorron :)

Men jag hittade ett jätte sött armband med typ lite berlocker och grejer på :)

Assött kan jag säga :D Ha undrar vad hon hittat på till mig, jag e fan jätte nyfiken! :(

Aja de tog egrann tid jag har beslutsångest xD, alltså jag kan hitta saker men så ångrar jag mig och vill gå till en annan affär och kolla, hahha xD


Mamma tkt jag var skit jobbig, tkr hon då varje gång :'(

Men ja jag hittade i alla fall, på måndag ska vi byta presenter :)

Just nu har jag spelat en modell till reklam så har skickat unikt till Ida från en och till Clara från en :D Spelat 600 berömmelser typ för det hahah xD Men fiiina plan :D Jag vet inte vad de har hittat på ju! :@

Kommer inte blogga jätte mkt idag, pappa ska ha kalas ^^

Så då kommer de massa gäster hit så vill umgås med dom lite :)

Men jag kommer vara inne till typ kl 17:00 och sedan kommer dom :)

Sedan får jag se hur tråkigt jag har om jag loggar in på kvällen med xD

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 20 augusti 2010 21:21

Jaaaa de e blött, äckligt och stripigt! :(

Hahaha men orka torka det, jag fastnar bara i den blåsgrejen med håret eller så bränner jag mig! :@

Jag hatar att ha blött hår, därför hatar jag att bada med! :'(

Men jag tog en bild, bara för att jag ska fylla ut bloggen med lite bilder.

Hehe, orka att jag ska ta på något annat när jag finns (L)

Nejmen, asg åt de xD

Men hmm... jag delar med mig av mitt äckligt blöta hår hehe :D

Vad tkr ni verkligen inte om men som händer i vardagen? xD

Och NEJ ni får inte se den i färg! :( Då ser jag det ännu värre ut :( Kolla de e blött och stripigt! :((

Hehe men jag har tååååkigt, men jag har gjort en plan mot Ida och Clara ^^

Snart klar med den, sedan ska jag skriva en tråd om jag orkar och hinner dådå.

Btw pyamas på bilden, hehe :3

Kram, Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 20 augusti 2010 20:13

Ja jag har nyss duschat :(

Finns de något tråkigare egentligen? ):

Haha så e håret blött med, hatart!

Skulle duschat imorse, men i och med att mamma var så jäkla förbannad så kunde jag inte. Hahah hon var inte förbannad på mig men tog ut de ändå på mig ): Slutade med att jag fick stå och skala potatis till middagen!

Sedan så blev hon sur på mig förut med, ha då svarade jag surt tillbaka. Rätt åt henne ^^ Hatar när föräldrarna ska vara sura och gorma åt en.

Sedan så tål de inte när man skäller tillbaka xD jag e inte den som håller tyst :o

Aja så nu e mitt hår blött!, ska göra flätor sen :)

Kanske tar kort, har pyjamas på mig med, de e mys :D

Och ja sen ska jag äta chips och godis :P

Marabou schweizernöt här kommer Emma! :DD<33

Just de Ida och Clara smider någon plan mot mig! :(

Jag ska med göra upp en plan ikväll.

Hinner nog inte imorron, ha så ska snart börja med den! :D

Då ska de allt få ^^

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 20 augusti 2010 16:05

   Ja idag började jag där....

Det var lite smått pinsamt i början!

Alla jädra åttor glodde + nior....

ehum så ja.

FAST VI KOMMER ÄGA.

nejmen.

awwwwwwww. ehum men de var kul :)

JAG FICK ÖVERSKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅP DE E FÖR JA E BÄST(L)




ha de bra. pusssssssssssssssssssssssssssssssss.


// ida

Av Ida & Emma - 20 augusti 2010 14:30

Här e min outfit idag ^^

Jag har typ kavlat upp klänningen så att den e mer som en tunika/linne.

Jag tkr inte om långa klänningar, och det var meningen att denna skulle sitta tajt på.

Aja det fanns bara denna klänningen kvar i förstor storlek! :(

Men jag testade den och den sitter någorlunda uppe hahahha xD

Men jag tappar den typ jämt, och den kan åka ner när som helst känns de som! :(

Jag får köpa sådana där axelband man kan sy på klänningem, genomskinliga ^^(stavning?)

Aja här e den, en färgklick ^^

Aja jag tog på mig ett par svarta jeansleggings ^^

För de var kallt ute typ haha xD

Jag tkr om färglada kläder hehe, folk tittar på mig när jag kommer i den här hahhaha xD Så jäkla kul :)

Kram, Emma.<3

  


Av Ida & Emma - 20 augusti 2010 14:07

Ja precis jag har tråkigt :(

IDA GAV INTE UPP!

Så tvingades att svara, så nu ska hon ''läska'' Clara med att hon ringde mig och jag svarade. HAHAHAHA stackars Clara :((

Men alltså jag börjar bli lite hungrig.

Eller typ på godis, jag e sugen på choklad.

Ska åka ut och köpa de sen så, marabou schweizernöt :P

Den e góast ^^

Vad tkr ni om för choklad?

Egentligen ska jag äta mörkchoklad i och med att det e minst laktos i den.

Men hatar mörkchoklad den har typ en besk smak :s

Får köpa något tuggummi med annars kommer jag dö :)

Heheh xD

Men de e fredag idag, då e de godisdag (L)

Aja vad gör ni just nu? :)

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 20 augusti 2010 13:17

Ja hon ringer mig massa nu för att hon har tråkigt! :(

Haha hon gav sig nu :D

Bäst jag e heheh, men jag klickade varje gång ^^

Hatar att prata i tele ju! :((

Okej jag gav nästan upp för jag fick massa meddelanden skickade om att blablabla nummer har ringt m.m xD

Sjukt störande xD

Ha nu ringde hon igen! :(

Jag höll på att skicka sms så klickade igen hahahh xD

Undrar hur många ggr jag gjort de nu hahaha xD

Men ja xD

Aww nu gav hon nog upp, hehe :D

Kram, Emma.<3


Vad tkr ni om att prata i telefon?

Smsar ni eller ringer ni helst? ^^

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 22:01

TJo , högstadiet här kommer ja :D

Imon börjar ja då...

ska logga ut för att jag behöver sooova

träning ikväll var de :p

ehum , ha de gött


// ida

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards