Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida & Emma - 23 augusti 2010 15:44

Yes idag började jag gymnasiet ^^

Egrann skrämmande och nervöst kan jag säga :s

Höll på och dö hahahha xD

Men de var inte så farligt när jag väl fått reda på min klass och så vidare :)

Vi e 12 st i klassen, bara tjejer dessutom ;D

Kommer gå modeskaparen alltså kläddesign och skrädderi :)

De ska bli gött skojj, måste bara se till att hitta någon vän i klassen dessutom ;D

Aja jag får se hur de blir med de :)

I alla fall jag fick fråga mig fram vart salen som jag skulle vara i låg xD

Sedan gick jag med några andra till salen, och satte mig bredvid en typ fjortis :s

Hahahah sedan visade de sig att hon skulle gå i min klass, vilken blick jag fick xD


Men ja jag har två st som gått i samma högstadie som mig :)

Annars har jag aldrig träffat dom andra :o

Spännande, men mitt schema suger typ asmkt! ):

Jag går från 8:30-15:40 VARENDA DAG!

Usch usch sedan buss som tar typ en och en halvtimma hem.

Kul e typ hemma vid halv 6-6 :(

Aja de ska allt gå bra ^^

Imorron ska vi få gå runt i skolan, lära känna varandra bättre och sedan träffa 2:or och 3:or som läser samma linje ^^


Puss, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 21:33



Filmen var sådär.

men vi hade kul. :)


pusssssssssssssssss.


// ida.

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 21:31

Nu tyckte emma de lät som de åskade hos henne :D

Hoppas de åskar ordentligt så hon blir rädd. :D

Fast hon säger att hon gillar åska D:.

hon e ju inte riktigt adshjdhaj.

jag hatar ÅSKA! ):



men pusssssss.

// ida

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 18:07

Jepp imrron e de dax ^^

Kommer jag börja på skolan där jag lär mig att designa och sy ordentligt ^^

Ska bli gött kul, men typ nervöst första dagen :s

Hahaha men jag älskar att rita och greja :)

Men e inte så duktig än haha xD

En som jag målat:

  

Och hahah jag kan inte måla ben eller armar och de som sitter påt :(

Men jag ska allt få lära mig de, jag kommer bli riktigt duktig hehe :D<3

Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 18:01

Kolla här xD


*** skrev:nej men allså jag skicka det till 10 personer men det var först en av mina kommpisar so, skickade det så det så jag är bra men inte för bra för om man gör så kan man råka illa ut som jag gjorde jag hatar kedjebrev och hur kunde jag gå på det dumma gammla tricket det gör mig så att jag vill spruta eld på grund av att jag har ätit typ flera ton chili så nej SKICKA ALLDRIG KEDJEBREV!

 

Jag skrev:Va? xD

 

*** skrev: ja det är faktis så emman jag behöver inte tjata men om att du emma ****** måste släcka din natt lampa det kan ta eld av allting det vet du jag tycker att om man har skrickat över två kedre brev så för det r'cka hej då

 

Jag skrev: Vet du inte vad jag heter nu eftersom du kallar mig eman? xD
Nattlampa? xD
Alltså hahhaha va? xD

 

Lol på min kusin xD Hahahaha alltså man fattar ju precis ingenting :(

//Emma :D

 

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 17:56

Ja min kusin irl skickade ett jätte konstigt mejl till mig xD

Helt random hhahah xD

Började asg åt de fattade inget av det hon skrev haha xD

Nu gick Ida:(

Hon skulle på bio, imorron kommer jag dö ):

Alltså jag e typ nervös men ändå inte xD

Hmm men ja jag har tråkigt :(

Så lekte lite med min webb ehmm xD

Tkt om den här funktionen hahahah xD

Jag testade den igår, så hade jag bh-band som var i turkosfärg xD

De blev orangea då hahaha xD

Jag e en alien (L)

Puss, Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 17:29

Snart e de bio (A).


och nu kommer de lite egopix och outfit ;D


hhahah , ha de bra :D


// iiida.


          

och outfit ;D

   erkänn cool ? :D eriikah på gsm gjorde den till mig :D<3

tack eriikah :D<333

Av Ida & Emma - 22 augusti 2010 15:04

Ja snart ska jag ta ut min hämnd på Ida igen :D

Att hon inte ger upp bara ^^

Ska skapa en ny modell och spela och skicka mer unikt till henne, hehe :D

Aja vad gör ni? ^^


Vad tkt ni om det unika som kom då? :D

Kram, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards