Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida & Emma - 28 augusti 2010 18:52

Hahaha ja såå kul xD

Lol de var en sådan flygande spindel en s.k jallelångben xD

Så den kom till mig, och jag HATAR dom :(

Så jag skrek och sprang xD

Hon blev skit sur på mig xD, så sa jag till Linnea min lillasyster.

Det e en spindel Linnea, då skällde hon på mig igen.

Jag bara jag pratade fan inte med dig utan med Linnea!

Ha sur hon blev då, så då gick hon och satte Linnea i badet xD

Sedan så fortsatte hon xD

Jag skällde tillbaka, hon blev ännu surare xD

Så ringde hon och skällde ut pappa för att han skulle vara hemma och grilla och inte ute och fiska xD Alltså hahah xD

Så kom min bror hem och bara är mamma sur?

Jag bara ja som tusan xD

Hahaha nu kom hon med Emma du kan väl sluta knappra på datorn någongång! Eller sätt dig uppe! Jag bara jaja så där surt xD

Aww, älskar att reta upp henne med.<3

Kram, Emma :D

Vad tkr du om föräldrar som skäller? xD

Av Ida & Emma - 28 augusti 2010 18:10

Jaa jag hitatde plagg på Gina Tricot :D

Alltså nu älskar jag dom, måste köpa nu (a)

Haha, puss Emma :D<3

        

Av Ida & Emma - 28 augusti 2010 17:49

     


      

asså jag e rätt kär i dessa kläder . :o

och såååååååååååååååååååatte.


HAHAHA, fast jag får dom säkert inte för Mamma ):

Hon bah : Du har redan så mycket Kläder du får bara byxor nu.

Jag bah : meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ):



taskigt tycker ja ? :o

HAHAHHA, fast ni vill nog inte se min garderob XD.

hahah......


hejdå :D


// ida

Av Ida & Emma - 28 augusti 2010 16:40

   outfit för idag :P

aahhahhahahhahaha , ehum förlåt för denna dåliga uppdatering!!

asså jag typ har haft dahsdhajhd på mamma ):

För jag kanske inte kan springa idag! :o

asså tyck synd om mig ):

faaaaaaaaast imon e de match :DDDDDDDDDDDDDD



haha , ehum önska lycka till ? (;



puss.


// idaaaaaaaaa

Av Ida & Emma - 28 augusti 2010 15:11

Idag ska jag försöka blogga egrann :)

Även fast jag inte känner speciellt mkt lust till att göra det :<

Men aja, jag spelade nyss på min andra modell på gSm, LikeMeOrLeave

Ska skicka unikt till Ida sen, heheheh (L)

Om jag e inne när den perioden e vill säga xD

Aja, funderar på att köpa två veckors medlemskap nu oxå, de e ju erbjudande ;D

Men ja får se, beror lite på en sak ):

Men just nu spelar jag lite gu :)

Sedan vid 16:00 kommer ju det sista unika på 50 % rea för veckan.

Assnyggt tyckte jag då, heheh xD

Vad tkr ni om den sista outfiten som kommer idag? :)

Vilken har vart finast hittills, och vad tkr ni om de unika håren? ^^


Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 21:56

Hmm ja hade tänkt gå snart :)

Ehmm ja jag mår dåligt, nödvändigt att veta.

Aja hmm, de e inget att bry sig om men jag orkar inte sitta just nu ):

Sedan e jag grymt trött med,, vill ner innan ja en sak.

Aja hoppas att ni sover gott.<3

Ska jag försöka göra, ska bli skönt att sova länge för en gångsskull nu ^^

Kram, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 20:02

HAHAHHAHAH, hiss på rubriken (A)

asså jag suuuuuuuuuger på att uppdatera :o

men har typ haft fullt upp ?


seriöst.

ehum shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet.

asså bajs på att mitt godis e slut :<



hhaa,  ehum min outfit ?

:oooooooooooooooooooo

eh , ska inte skriva mycket mer (;

orkar itne :o


HAHHAHAHA, ppuuuuuuuuusssssssssssssssss.


// ida.  

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 19:59

Jaaa alltså! ):

På bussen hem idag så var de två st elever, de såg ut som gubbar båda två.

Skulle tagit kort på dom hahahha xD

Typ rött hår och skägg, glasögon och en konstig hatt :s

Så pratade den ena skånska xD

Alltså de satt och pratade om politik hela vägen på bussen.

Jag e ju JÄTTE intresserad ohja, hade typ inget att göra så satt och lyssnade och höll på att garva ihjäl mig xD

Han bara jag är väldigt röd, den andra bara ha de e jag med! :D

Jag bara men vad tusan xD

Så satt de och pratade om olika politiker, inför valet m.m

Jag dog ju nästan av uttråkan! ):


Kram, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards